x

We gebruiken cookies om de beste ervaring op onze site te garanderen. Als u doorgaat, gaan we ervan uit dat u ermee instemt alle cookies op alle websites te ontvangen. Klik hier voor meer informatie over cookie-instellingen

Klantendienst

Coronavirus - Levertijd en orderbeheer

Wij zijn geopend zoals altijd bij HorlogeGigant.nl - Dagelijkse verzending

Met betrekking tot orderbeheer volgen we de aanbevelingen van de autoriteiten op en hebben we de werkruimte vergroot van elke werknemer die in ons magazijn werkt. Tegelijkertijd is handontsmetting en zijn handschoenen voor iedereen beschikbaar.

De dagelijkse gang van zaken wordt niet beïnvloed en aangezien we alles wat we verkopen in voorraad hebben, kunnen we nog steeds dagelijks goederen verzenden. Sommige medewerkers werken vanuit huis, maar dit heeft geen grote impact op onze dienstverlening.


Alle transportbedrijven proberen normaal te leveren, helaas kunnen door de bijzondere situatie vertragingen optreden.


Als u nog vragen heeft, contacteer ons dan hier.


Zorg voor elkaar, denk na en volg de aanbevelingen van de autoriteiten op, zodat we samen de verspreiding kunnen stoppen.

Hier kan u de drie meest gestelde vragen lezen - en natuurlijk de antwoorden.

Indien u uw vraag niet kan vinden, gelieve ons dan via het formulier te contacteren dat u verderop kan vinden.

  1. Ik heb net een product gekocht, maar nu staat er dat het nabesteld / uitverkocht is?

    Zodra u uw aankoop heeft gedaan, zal ons systeem het artikel automatisch uit de voorraadhoeveelheid verwijderen. Dit wordt gedaan om de items voor u te reserveren. Als de voorraad vóór uw aankoop nog 1 stuk was, daalt de voorraadhoeveelheid na uw aankoop naar 0, waardoor u deze nu ziet als uitverkocht. Maar maakt u zich geen zorgen, dit geldt alleen voor toekomstige aankopen. Uw product wordt meestal meteen verzonden (indien besteld voor 15.00 uur op weekdagen).

  2. Hoe kan ik het polsbandje aanpassen?

    We raden aan dit hulpmiddel voor het aanpassen van polsbandjes te gebruiken:
    Bracelet adjustment - How to remove links from your watch strap - Watchia.com

    Op deze manier kan u eenvoudig zelf de schakels op de armband van het horloge verwijderen:
    https://www.horlogegigant.nl/watch-sizing-tool-for-metal-band-watches

  3. Dit horloge past niet echt bij mij. Hoe kan ik retourneren?

    We verwijzen naar de retourprocedure in de Gebruiksvoorwaarden. Wij willen graag benadrukken dat alle terugzendingen met tracker (en indien mogelijk met ons retourlabel) moet gebeuren. Verzendingen zonder tracker gebeuren op eigen risico. Vul een retourformulier in voor een snelle verwerking.

  • Opgelet!
    Voor ongeldige claims wordt € 35 aan verzendkosten en administratiekosten in rekening gebracht. Een claim is ongeldig als de schade zelf is toegebracht of schade is veroorzaakt door normale slijtage en in dergelijke gevallen is de retour niet geldig. Voor een overzicht van het garantiebeleid van de verschillende merken klik hier.

* Verplichte velden

  Loading...