x

We gebruiken cookies om de beste ervaring op onze site te garanderen. Als u doorgaat, gaan we ervan uit dat u ermee instemt alle cookies op alle websites te ontvangen. Klik hier voor meer informatie over cookie-instellingen

Ik heb mijn bestelling ontvangen maar ik wil die graag retourneren of ruilen. Hoe kan ik dat doen?
Lees onze algemene voorwaarden onder de rubriek annuleren/ruilen.

Worden de horloges geleverd met garantie?
Alle horloges worden verkocht met de officiële fabrieksgarantie of garantie die minimaal 2 jaar geldig is. Sommige fabrikanten bieden uitgebreide garantie, maar u ontvangt minimaal 2 jaar garantie op uw product. U kan hier meer informatie vinden over garantie.

Zijn jullie een erkende verdeler?
Ja, wij zijn de erkende en officiële verdeler van alle merken die u in onze winkel aantreft.

Worden alle horloges geleverd met de bijhorende documentatie en accessoires?
De horloges worden verzonden in hun originele dozen en verpakking, evenals de bijhorende accessoires en documentatie. Net als shoppen in de winkelstraat.

Zijn alle horloges authentiek?
Ja, we verkopen alleen echte horloges die rechtstreeks van de fabrikanten aan ons worden geleverd.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat er is fout gegaan en wat moet ik doen?
We sturen automatisch een orderbevestiging. Als u er geen heeft ontvangen, is het waarschijnlijk omdat onze orderbevestiging tegengehouden werd door de spamfilter of omdat er een fout opgetreden is tijdens het typen van uw e-mailadres. Als u na een paar minuten nog geen orderbevestiging heeft ontvangen, contacteer ons hier en we zullen u onmiddellijk een orderbevestiging toesturen Belangrijk! - Heeft u Hotmail, Live.dk, Yahoo of Gmail dan komt het mailtje soms in de spamfolder terecht. Controleer de spamfolder alvorens u contact met ons opneemt.

Ik heb eerder een item besteld, maar nu staat er dat het niet meer in voorraad / uitverkocht is?
Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, wordt uw bestelling automatisch door ons systeem verwerkt en de voorraad aangepast. We doen dit om ervoor te zorgen dat het horloge gereserveerd wordt voor uw bestelling. Als de voorraadstatus van uw artikel 1 was toen u het kocht, verandert de voorraadstatus naar 0 en daarom wordt het artikel weergegeven als uitverkocht. Maakt u zich geen zorgen, deze voorraadstatus verwijst enkel naar toekomstige bestellingen en niet naar uw aankoop. Als u een product op een weekdag dag vóór 13:00 uur heeft gekocht, wordt het in de meeste gevallen nog dezelfde dag verstuurd.

Is BTW in de prijs inbegrepen?
Alle prijzen zijn inclusief BTW. De prijs die u ziet, is de prijs die u betaalt.

Wat als het horloge stuk gaat?
Alle horloges die onder de officiële garantieperiode vallen, kunnen voor reparatie worden opgestuurd (vul eerst hier het online formulier in). Let op: de garantie dekt alleen fabricagefouten en defecte materialen.

Dat betekent dat er geen garantie is in volgende situaties:
- schade veroorzaakt door verkeerd gebruik.
- schade die niet wordt veroorzaakt door defecte materialen en fabricagefouten.
- waterschade bij horloges die niet als waterbestendig gemarkeerd worden; (minimum 10 atm/100 meter).
- horloges met beschadigde of versleten serienummers.
- als originele certificaten / documentatie niet bijgevoegd zijn.
- bij oppervlaktebeschadiging op armband, glas, riempje of kast.

De garantie dekt geen schade aan batterijen, armband, riempje, kroon, kristallen en andere versieringen tenzij we onmiddellijk na ontvangst van het artikel op de hoogte worden gesteld van schade. U kan hier meer lezen over ons garantiebeleid.

Van hieruit wordt het horloge naar de fabrikant gestuurd voor inspectie en eventuele reparatie / vervanging. Kijk hier voor verwerkingstijden van claims .

Het horloge is niks voor mij en ik wil het graag retourneren.
Bekijk ons retourneerbeleid in onze algemene voorwaarden . Belangrijk! U moet het retour- / omruilformulier op de achterkant van onze factuur invullen of een aanvraag doen via dit contactformulier alvorens het horloge terug naar ons op te sturen.

Hoe worden de verpakkingen verstuurd?
Wij gebruiken voor al onze verzendingen UPS of DPD. En uw bestelling is gekoppeld aan een trackingnummer zodat u de verzending gemakkelijk online kunt volgen. Het pakket wordt door UPS bij u thuis afgeleverd. U kunt uw pakket hier volgen via UPS.com & hier voor: DPD, vul het trackingnummer in het vak aan de linkerkant in.

Verzenden jullie naar andere landen dan «VUL HIER UW LAND IN»
We verzenden naar het Verenigd Koninkijk, en ook Oostenrijk, België, Canada, Kroatië,Cyprus, Tsjechië, Estland, Frankrijk, Finland, Duitsland, Griekenland, Groenland, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Malta, Monaco, Nederland, Polen, Portugal, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zwitserland, Verenigde Staten en het Verenigd Koninkijk vanuit onze andere shop Watchia.com

Heeft u horloges in voorraad?
Alle horloges die kunnen worden besteld in onze online winkel hebben we in voorraad en u kan de voorraadstatus zien op de productpagina, waar ook de levertijd wordt vermeld (normaal 1-5 werkdagen).

Welke betaalmethoden biedt u aan?
Wij aanvaarden betalingen met Visa, Mastercard en ook via Paypal (dat zelf ook veel types kaarten accepteert).

Ik ben op zoek naar een horloge die u niet aanbiedt
Als u op zoek bent naar een specifiek model dat u niet op onze website kunt vinden, stuur ons dan een verzoek via ons contactformulier. We kunnen normaal gesproken de meeste modellen van de merken die we verkopen verkrijgen, tenzij ze uit de handel zijn genomen.

Kan ik via de telefoon bestellen?
Sorry, maar u kunt alleen online bestellen via onze website.

Verkopen of kopen julllie tweedehands horloges?
Nee, wij verkopen noch kopen tweedehands horloges.

Hoe snel verzenden jullie?
U kan de verwachte levertijd op elke afzonderlijke productpagina zien. Als u op een weekdag voor 13:00 uur bestelt, sturen we het horloge meestal nog dezelfde dag. Als u na 13:00 uur bestelt, wordt uw horloge de volgende werkdag (maandag - vrijdag) verzonden.

  Loading...